Digitalni udžbenici izdavačke kuće Alfa mogu se aktivirati unutar sustava mozaWeb i iz aplikacije mozaBook, a vezani su uz tiskano izdanje. Na svakom je tiskanom udžbeniku između zadnjeg lista i stražnjih korica prisutan kartonski umetak s aktivacijskim kodom za digitalno izdanje. Aktivacijski kod prekriven je zaštitnim slojem kojeg je potrebno ukloniti.

POSTUPAK AKTIVACIJE

VAŽNO! Za aktivaciju izdanja potrebno je biti prijavljen u sustav, i to s korisničkim računom osobe koja je vlasnik izdanja. Ako korisnik nije prijavljen u sustav, aktivacija neće biti moguća. Za prijavu je potrebno imati otvoren mozaWeb korisnički račun.

U SUSTAVU MOZAWEB

  1. Na internetskoj adresi www.mozaweb.com/hr odaberite stavku MyLearn i u padajućem izborniku odaberite Aktivacija novog koda.
  2. Unesite kod koji se nalazi na tiskanom izdanju na kartonskom umetku ispod zaštitnog sloja.
  3. Kliknute na gumb "Provjera". Sustav će vas izvijestiti o kojem je izdanju riječ, je li aktivacijski kod već iskorišten ili će prikazati neku drugu informaciju vezanu za status izdanja, ako je potrebno. 
  4. Ako je status izdanja u redu, potvrdite aktivaciju klikom na gumb "Aktivacija". U protivnom, kliknite na "Otkazivanje".
  5. Izdanje bi se trebalo naći u vašoj zbirci izdanja (MyLearn > Moje Knjige).

U APLIKACIJI MOZABOOK ZA WINDOWS

A) na početnom zaslonu za odabir publikacije: ikonica "Dodavanje nove publikacije" > "Upišite aktivacijski kod"
ili
B) na radnom zaslonu aplikacije: stavka izbornika "Datoteka" > "Dodaj novu knjigu" > "Aktiviraj knjigu"
Izdanje bi se nakon upisivanja koda trebalo pojaviti na vašoj virtualnoj polici, spremno za preuzimanje.

U APLIKACIJI MOZABOOK ZA ANDROID/iOS

U bočnom izborniku odabrati opciju "Aktiviraj publikaciju", upisati aktivacijski kod i potvrditi opcijom "Slanje". Izdanje bi se trebalo pojaviti na virtualnoj polici s knjigama spremno za preuzimanje.
VAŽNO! Ako se u bilo kojem od opisanih postupaka pojavi informacija da je izdanje već aktivirano ili da izdanje nije moguće aktivirati iz nekog drugog razloga, provjerite moguće situacije na Otklanjanje poteškoća ili se obratite našoj Korisničkoj službi.