Dunja Pavličević-Franić, Vladimira Velički, Diana Zalar, Vlatka Domišljanović

ČITAM I PIŠEM - udžbenik

Raspored obrade pisanih slova načinjen je prema načelu grafomotoričnosti i redoslijedu ponavljanja slova u pisanju riječi i rečenica. Velika i mala pisana slova uče se paralelno. U postupak obrade svakoga pisanoga slova uključen je primjereni književnoumjetnički tekst koji olakšava usvajanje. Drugi dio udžbenika posvećen je području književnosti. Svi tekstovi razvrstani su prema vremenskome kalendaru događanja tijekom nastave godine, a zastupljene su sve vrste funkcionalnih tekstova (ne samo književnoumjetnički) i književnih rodova (proza, poezija, igrokazi, brojalice, razbrajalice...). Jezični su sadržaji prezentirani kao didaktičke igre (brojalice, dopunjaljke, mozgalice, pitalice, zagonetke), temeljene na induktivnome pristupu te komunikacijski funkcionalnome načinu usvajanja jezikoslovnih sadržaja (istaknuti su ključni gramatičko-pravopisni pojmovi propisani kurikulom 1. razreda OŠ).